Thursday, October 13, 2005

søvn....sleep...


oioio. I dag sovna jeg midt i timen, plutselig stor læreren vedsiden av meg og vekka meg... trøtt om dagen jeg! Men ellers går det fint - utrolig bra undervisning, ferdig med dogmatikk - det er litt deilig, selv om det har vært fint. Veldig bra om du kan be at jeg kan slappe av og nyte tida - den flyr av gårde her! Begynn også gjerne å be for den neste revederingen av Øystein CDen. Og at Gud bekrefter at vi virkelig får lov å gjøre det! Tusen takk du!
sjekk www.ellerstakk.no!
Hilsen Chris

Hello hello. today I fell asleep in one lesson, only to be woken up by my teacher who stood next to me .. ooops. Well yes but otherwise things are going well here. We are done with the doctrine, thats great - although it has been good too! It would be great if you could pray that I would be able to relax too and enjoy the time here. It would also be great if you could pray for the next revision of the Øystein CD, and that God would confirm that we really are supposed to do this! check out www.ellerstakk.no if you want!
Chris

No comments: