Friday, November 25, 2005

Ny bønnepartner! New Prayer partner!


Her ser dere et nydelig bilde av Sina og meg - vi er gode venner helt siden 2000 trur je, det er fint at hu vil være med og be for meg!
Jeg er snart på tur, tar med meg 2-300 øystein CDer for å dele ut, og skal ha andakt og skole-opplegg i Steinkjær, Tynseth/Røros/Alvdal. Be gjerne for at jeg kan si det som Gud vil ha sagt og ikke bry meg om menneskene. Takk! Be at mange barn skal få høre om Jesus og skjønne evangeliet i hjerte! Takk dere!
Chris

Hey - this is a nice picure of Sina and me. We have been good friends since 2000 (or was it 2001) and it's so nice that she wants to pray for me!
I am soon on my way, taking some hundred Øystein evangelising CDs with me - good times. Pray that I can speak Gods good word to the children not worrying about the church or the people. Thank you! Pray that many children would come to know the Lord Jesus!
Love ya
Chris

No comments: