Friday, November 04, 2005

Nye bønnekrigere! New prayer warriors!


Hei!

Her ser dere to nye venner fra færøyene, som har (sammen med mamma og pappa) sagt de vil også be for meg. Ikke det flott?!? Jeg ble veldig glad de sa ja! I dag reiser jeg videre, så nå få jeg se om jeg kan oppdatere på reisa. Men NÅ ER TIDEN FOR Å BE FOR DET SOM SKAL SKJE I NORGE. Jeg trenger virkelig Guds visdom, spesielt å bruke tida rett. Og å formidle evangeliet! Takk at dere ber!

Chris

PS Be gjerne for Onsdag 9.11., da skal jeg undervise om barneevangelisering i en av Ungdom i Oppdrags Evangeliseringskurs. Måtte studentene se at barna trenger det hele evangeliet! Takk!

Hello

The picture shows two of my new friends from the Færoe-islands, who have agreed to be prayerpartners for me! (together with mom and dad J) I was very happy they said yes! Today I am leaving, I will see how I can get updates on the blog – yeah. But NOW IS THE TIME TO PRAY FOR WHAT’S COMING IN NORWAY. I really need God’s wisdom, especially how to use my time, and how to tell the Gospel in the best way! Thank you for praying!

Chris

PS Please remember to pray for Wednesday the 9th of November, as I will be teaching about child evangelism (o boy). May the students in Ywams School of Evangelism catch the fire to see children reached with the Gospel!

Thanks!

No comments: