Thursday, February 23, 2006

fra Valle i Telemark!

Morn! (English below!)
Sitter her i Vallesentrum i Telemark, i god-bilen! og skriver en liten blogg. Bildet er tatt på rommet som Matthew og jeg sover på i team-huset. Det er fint å være her - første gangen! Good times - og good team!





Jeg har nettopp vært på et lite barnemøte. Det var litt rart. Mh. det var "Jesu gjenkomst" som var tema. Matteus 24 og 25 lixom. Men tungt var det også. I hvert fall fikk jeg for meg at det var det jeg skulle forkynne, så det så jada ja vel jo. Er nok et tema so man må sløss for sant.. be at jeg må forkynne slik jeg skal - uten noe annet enn å si det som Gud vil ha formidlet. takk!

Men i ettermiddag fikk jeg tatt meg en liten skitur.

Det var deilig å være ute litt... men jeg hadde så dårlig gli, da bygde jeg meg snøsete i stede...!

Yeah. Skoleopptreden imorra - Øystein er på ferden! Måtte Gud gi meg glede til å gjøre det (atter en gang ;-) - be gjerne for det! og for forkynnelsen i morra kveld også. tusen takk!
Chris


Hey!
I am writing to you from a parking lot here in Valle - it is dark and a little chilly, but this is where they have free wireless internet so yes. (pic 1 is taken at the teamhouse)
I have just taught some 8 or so children about the Lords return. And it felt kind of queasy. I dont know what it was... maybe just the fact that its a vital topic and ground to be faught for. yeah. mh.
had a little skiing trip this afternoon...(pic2) but I did not have the right "gliding" so I stopped and built a snowseat in stead.. good reading...! (pic 3)
tomorrow Øystein mot mobbing is gonna go down yet another time.. yawn.. but yes. this is my vision, gotta keep it up. Not easy.. pray with me for love for the children I will meet tomorrow! thank you.
ok - man my legs are getting cold... cu! Chris

1 comment:

Sturla said...

kult å lesehva du driver med bror! ps:valle er ikke i telemark! det er vel aust-agder tror jeg...