Tuesday, February 14, 2006

VOLDA!

Mornsann!

Her i Volda er det fint! Et lite bilde fra turen oppover –





og et bilde til ... good times!


Takk Jesus for en beskjytta tur!









Og her et bilde fra skolebesøk. Pleier å hilse på hver unge når de kommer inn. Det er så fint å kunne ha ”Øystein mot mobbing” altså – lærerne er fornøyde, unga er glade, vi får spredt noe bra og ikke minst så får Ungdom i Oppdrag et bra rykte på seg. Good times. Yups.






Barnekoret gikk bra også – Good times. Ei jenta som kommer fra et hjem hvor det ikke er så mye snakk om Jesus så vidt jeg forstod, spurte meg under andakten: Hvorfor måtte Jesus dø? Det var et dypt spørsmål, som jeg var glad for å kunne svare på! Nå har hun fått en Øystein CD (de andre også) og jeg håper at hun skal gi sitt liv til Jesus i dag eller en annen dag. Be for disse barna sammen med meg!

Be for krefter og hjerte for HVER sak jeg begir meg utpå takk! (jatakk!)

Chris

Hellothereyes!

Volda is a good place! Here a shot from out trip out here… taking some time out and surfing some snow o yeah.

The second picture is from a school visit, greeting each child by name as they walk in. This “Øystein against mobbing”-programme is working out so well. Good to give Ywam a good name too.

Then a picture from the childrens choir, Øystein leading on into truth! Teaching about salvation. How to receive Jesus. And handing out the evangelising CD too. Good stuff. Thank you Lord for leading us to a remote area like this and preaching your news. One girl who is from a home where Jesus name is not normally lifted up, asked me “why did Jesus have to die?” man. Great question. And good to be able to tell her some truth too! May she give her life to the Lord soon! Pray for these children with me!

Pray for the strength and zeal for all I do in Jesus name – thank you!

Chris

No comments: