Wednesday, February 08, 2006

working it out!


Hei!
en liten update fra Grimerud! jeg bruker en del tid hver dag nå for å forbedre "Øystein CDen" - det er ikke lett for meg. Jeg liker best å gjøre ting første gangen.. Er virkelig en svakhet å gjøre noe skikkelig. Men så viktig, så nødvendig å kunne! Så vær med og be for meg for dette. Yes! Fikk skrevet en ny sang til CDen i dag - takk til dere som har bedt. Skikkelig fornøyd med den! Heter "Håp, JA takk!" - fortsett å be - takk!
Chris
ps - bildet er Matthew og meg på Kanaan, det var virkelig noen fine dager!

Hello!
here's a little update from the Grimerud base. Just working on the revision of the evangelising CD (Øystein) and getting some new stuff in there - wrote a song today (thank you to all of you who have been praying!) and am really happy with it! Its hard for me to revise stuff.. I am best at doing things the first time. To continue is a challenge. To refine even more so. yes. But yes this is where you come in: pray! Thank you! The new song is called: "Hope, YES please!" keep on praying friends! This will go out to thousands of children and is MAJOR important... and a little bit scary! Thank you!
Chris
ps - the pic is Matt and I at the retreat centre enjoying a cup of tea by the fire. Good times. C

No comments: