Wednesday, July 12, 2006

Back in Business!!!

Home Sweet home!
Jau - nå er jeg hjemme fra Slingshot skolen som jeg har tatt nå denne siste måneden. det har vært en RIK tid - selv om det har vært temmelig tøft. Mens de fleste gleda seg og hadde det fint sammen, så ledet Gud meg gjennom en dal.. jeg så Ham ikke. Det var så vanskelig å tro på noe som helst.. og jeg fikk kjenne at jeg bare er aske uten Jesus. Jeg ba Ham vise meg sitt ansikt.. men i steden for det fikk jeg se mer av meg selv, og hvor mye jeg trenger min Far Gud i himmelen. Jeg tenkte.. ja, jeg kan ringe og si jeg makter ikke å komme til leirene, jeg kan ikke lage CDen.. osv. Fikk gitt fra meg livet mitt på nytt. For følkens - det kommer an på Gud. Ikke oss. nei o nei. det ser ut som jeg trenger slike tider for å se dette som kanskje er kjempelett å forstå for deg ;-) men sånn er nå jeg! Takk Gud for den DU er! Godt å være i gang: Leir på Hedmarkstoppen!!!! Håper det går bra med deg! (mobilen min er fortsatt stjålet) - men nå har jeg kontoret mitt tilbake!!!!
Skriver mer snart!
Chris


This lovely picture by Sarah is about John 3.19-21!

Hello! I am home - at my base of Grimerud. I have finnished the "Slingshot" school and it has been a very inspiring time. Man.. God lead me into a valley and those times are so hard.. I just feel like being in a dark room and I cant find the doorhandle.. only God can lead me out. And He waits until I have seen what He wanted me to see. For yes - He is good to me. Yes He is.

I hope you are well! I have started on the camps - as the Lord enables me, so I want to walk with Him. He is good to me. Good to hang out with Matthew again. o yes.

allright you crazy chaps - keep holding on to the Hem of His road, for He is close to each and every one of us.
Chris

No comments: