Sunday, January 14, 2007

Far og sønn på tur! Father and son trip!


Nå er det siste dagene av hjemmeferiene mine - gleder meg til å komme tilbake til Norge. Det er ikke ofte jeg gleder meg til å reise eller lixom at jeg savner ting eller mennesker - men tenk - nå blir det fint å komme HJEM. Wow. Takk Gud!

Opplever i min bibellese tid at Gud forbereder meg på den tiden som kommer nå. Han gir meg gode råd hvordan å gå frem, også mange advarseler om hvor viktig det er for meg å våke, holde meg nær Ham. Det er krig. Never forget it. Han er vår gode Far. Never forget that either ;-)

Afrika er bare så bra! lel - gleder meg til å være i Norge!
Chris

These are the last days of furlough. Looking forward to coming back to Norway. It really does not happen easily that I would look forward to going travel, og that I would miss things or people.. but imagine that yes it will be SO nice to come home to Norway. Mh. Wow. Thank You Lord!

In my biblereading I feel God is preparing me for the time which is coming now. He gives me good advice how to do things, also giving me warnigs to really be on watch, to keep close to Hime. There is a war. Never forget it. He is our GOOD Father. Never forget that either ;-)
Africa has been so good - still, I am looking forward to being back in Norway!
Chris

2 comments:

Karianne said...

Velkommen hjem!!

Eline said...

Det så fantastisk ut å være i Afrika. Du er heldig! Masse flotte bilder.

Håper du får en fin hjemtur også ;)

Eline