Thursday, January 17, 2008

Back in Norge - !

Ojojoj. og tenk - TV2 ringte og sa jeg kunne komme på audition. Så da ba jeg litt og tenkte - og JOA, det blir satsning. Spennende...
Første audition onsdag 23.1. kl 10.00... så til helga enten 26. eller 27. - hvis man kommer gjennom den første da. Følk har skrevi nokså mye sørgeligheter om åssen auditionsne har gått for seg andre steller.. men men. Gud er med. Vær gjerne med og be for detta :-)
ha en god helg!
chris

wow.. the Norwegian televisions second channel called me last week and said I was accepted to come to the audition for "Norways got talent". Man. I prayed and thought and YES I wanna try. First one is on the 23rd, then on the 26/27 Jan.. thats if I pass nr one. Yeah. Apparently the auditions are pretty tough and they are not afraid to booh or give bad comments. jaja.
But God is there eh? Yes. Join me in prayer will you? Thanks.
have a nice weekend!
Chris

2 comments:

Erlend said...

Ja, hvordan har det gått da???

Ella said...

heisann!
Så artig å se hva du og Øystein holder på meg for tiden. Når dere blir ennå mer kjendiser enn dere er nå skal jeg skryte til alle at jeg har snakket med han der i virkeligheten :)
Lykke til videre i konkurransen.
Klem fra Ella