Saturday, February 16, 2008

et artig fenomen...

heisann!
I dag får du oppleve litt hvordan det er å være på 3. etasje i et stort hus på Grimerud Gård, Hedmarken. Jeg bor jo på en stor gård sammen med 60 eller noe slikt andre superbra mennesker - og her får du altså se rommet mitt på guttegangen. Good times. Ser ut som Per og jeg er nokså like når det gjelder klær - i kjellern av dette store huset finnes det en stor tørketromme, som vi alle bruker.. også havner klærne på sofaen... høyhøy... men avslutningsvis må jeg bare si at vi bretta klærne sammen rett etter jeg hadde satt en pizza i ovnen...
go helg!
chris


hællooow,
today a little peek into the the life and dwellings of moi... a boyz phenomena... Per and I both wash out clothes in the basement, pass it through the mighty drier (a massive machine) and ... apperently let the clothes sit on our couches for days.... but just to mention the happy ending: having flung a pizza into the oven, we folded out clothes in a combined effort.. together.. fellowship then eh!?! good times. its great to stay here with all the other 60 people at Grimerud Farm.. good stuff. Great new people also - o yeahy!
have a lovely weekend!
Chris

No comments: