Monday, October 17, 2005

det gjelder å stå på! time to kick in!


Hei dere!
Nå gjelder det å virkelig gjøre det meste ut av den tida her. Det er så bra undervisning - mæn! Her er noen punkter som det er vikgtig å be for!
- at jeg får solgt den gamle bilen min
- at jeg får penger for den nye bilen - en Toyota Hi-ace, som Øystein og jeg skal bruke for å kjøre Norge rundt, en "Øystein-buss"! har egentlig kjøpt den, men får den og må betale den når jeg kommer tilbake
- at jeg kan ta inn undervisningen og forarbeide det, og kose meg!
TAKK!

Hello bøys and gyrls!
This is the time to hang in there and keep going, making the most of every opportunity! Good times - good teaching too! - heres some prayerpoints:
- that I can sell my old car
- that I can get funds for my new car, I will get it when I come back, and I will have to pay for it!
-that I can digest all of the teaching and store it and use it and enjoy the time here!

No comments: