Wednesday, October 19, 2005

Sveits! Switzerland!


Jeg takker Gud hver dag (i hvert fall nesten!) for at jeg får lov å være her. Det er så bra. Mæn. Og det er dere en del av. Takk at dere ber! Jeg har det bra. Jeg lærer masse, ofte oppdager jeg nye ting - vel - gamle ting, men nytt for meg, spesielt ved evangeliet, fordi det blir forklart for barn. Og da kan til og med Chris få det med seg! oioioi. vel. Jo, det er så bra. Bilen er ikke solgt enda, men det blir den nok! Jeg får i blant tvilstanker om tro og diverse angrep i tankelivet - be gjerne for beskyttelse. takk. dere er helt råe! Spesielt takk til Jenny som er en av de unge forbedrene for meg!
Hilsen Chris

I thank God every day (well, nearly every day!) that I can be here. It is so good o boy o boy. And really - you are a part of it! Thank you for praying! I am well. I am learning a lot, I often discover things which are new for me - well really old truths, but newly discovered, because they are conveyed in a child-way, and even Chris can understand that! yes. This is good stuff. The car is not sold yet, but it will be! I have doubt thoughts sometime and need more faith in God, also protection for my mind. Thank you for praying! a special thanks to Jenny who is one of my youngest prayerwarriors!
Love
Chris

No comments: