Saturday, October 22, 2005

Weekend!


Heisann!
Nå er det helg - det er bra. Det går i hundre her, jeg har en stor oppgave igjen som jeg må jobbe med i dag/kveld. Faget er teaching biblestories. Det er bra! På bilde ser du en liten illustrasjon som lærern vår hadde - jeg er den "missing" link.. :-) yes.
Bønneemner:
- at Gud hjelper meg spesielt i den tid når jeg kommer tilbake til Norge
- at jeg kan får noen flere finanspartnere, skal gjøre/kontakte litt følk nå!
- at jeg kan ha mer felleskap med Gud gjennom dagen, selv om det er mye å gjøre.
- at jeg kan få kjøpe den nye bilen når jeg kommer hjem - en toyotay hi-ace, for å kjøre Norge rundt og fortelle om Herren Jesus!!
tusen takk dere! Den tiden når jeg kommer tilbake til Norge er meget viktig - her trengs det forbønn! tusen takk!

Hellothere!
Time to chill - at least a little: there is still lots to do here, I gotta get busy on the biblestory assignment now and tonight. good stuff. Will be teaching about Joshua, and applying it! yes. Hope you are doing well! Life is good here. Thank you so much for praying!
Please pray for:
- help in the time when I get back to NOrway, it's gonna be a rush!
-that I can have some more financial partners, will write some letters these days!
- that I can have more fellowship with the Father even though the days are busy
- that I can buy the new car when I get back to Norway - a toyota Hiace, to travel the roads of Norway and tell about the Lord Jesus!
thank you so much - the time when I come back to NOrway is so important, this really needs prayer! thank you!

Chris

No comments: