Wednesday, August 02, 2006

flere bilder! more pictures! Røros is just SO COOL!

Landsleiren fortsetter!


















Mæn, det er good times. Her ser du at Ørkenen er rett bak teltområdene, det er rått å se - og rått å være oppe i ørkenen og se ned, reneste Indianerleiren!! Ojojoj.













Og når jeg rusler rundt i leiren, så møter jeg mange som smiler, det er fint.













Blant annet Tomas som fylte 13 år i dag! Da var det ballonfest og greier. Good times!













Mottakelsen her har virkelig vært fantastisk. Så mange som jeg får lov til å snakke om Jesus og livet til. Mange vil ha autografer, da er det en fin mulighet til å skrive noe om Gud til følk! Det er gode greier.













Ellers henger jeg mye på familiecampingen, der er det også opplegg for barna mellom kl5 og kl6 på dagen. Det er fine greier. I dag har vært en mer rolig dag. Jeg fikk sove lenge. Det er bra.
Jeg gleder meg til fredagen, da skal vi dele ut Øystein CDer til hele gjengen.

Tenk det skal bli moro!! Takk at du ber!
hilsen Chris



Allright boyz and ladies,
time to get some more pix unto the web over here. Man, times are busy and good. It is amazing how much the people fall in love with Øystein - amaaazing. Really. and yes, they will all receive a CD if they want (this is happening on friday) and then they can hear the message through that. and hopefully pass it on too! I cant believe how well received we have been here. The Scoutcrowd has really taken us into their hearts all the way. Even as I write this, people walk past and smile, or come here to me and thank me for the teaching given, and that the boyz and girls like it and yeah.. its a bit overwhelming sometimes.
But its good to know that ALL is GODs and I may join Him in what He does. Thank God for the valley He lead me through before this happened. He is so good to me. Thank you Jesus.

allright - time to get busy here with some emails and then run to the family camp!!
Thank you for praying!!

Chris

2 comments:

Karianne said...

Hei Chris!!
Lenge siden sist, men ser at du har det bra!
Gud velsigne deg!!

BFJ said...

Eg har bedt, og ber. Utrolig bra greier, dynamitten er på vei ut i dei tusen hjem:)

-Nils Ingar-