Saturday, August 05, 2006

Finito. TAKK GUD. For en uke. FOR en uke!

Er det mulig? Jo, det er mulig. Ei uke etter at jeg fikk de første 20000 CDer.. så er de enten delt ut (ca 17000) eller bestilt eller planlagt å deles ut. Kan du tro det? Ja - ca 16000 CDer har blitt delt ut her på Røros leiren. Barna som har bedt har fått bønnsvar - takk Mikaela, Maja og Matea! Dere er SÅ kule!

Og tenk at de stod i kø for å få underskrift av andaktsholderen... mens det var en veldig morsom martnad.

Her sitter Øystein og jeg forran 6000 mennesker og koser oss mens vi fikk lov å fortelle om Jesus, og å følge Ham også i motgang! "Det har nok ikke skjedde før at andaktholderen blir motttatt med applaus" var det ei som sa her nå i sted.


Jeg satt her og prata litt med landslederen for Kfum/k Norge og han takket for det som jeg kunne tilføye, det som UiO kunne tilføye. Og hva var det? "Jesus-sentrert forkynnelse. Du har fått en organisasjon som har blitt glad i deg." Vet dere hva.. jeg måtte bare snike meg ut for å unngå følk som skulle ha autografer... Øystein og jeg ble både jubla frem, og foravskjedet med jubel. Vi har fått velvilje her. Hvorfor det?

Fordi du har bedt. Takk. TAKK for hver eneste sukk du har gjort med Norges barn i tankene, med denne leiren i tankene, med CD utdeling i tankene: Gud har hørt oss. Det skjer. Det er helt rått. HELT RÅTT. Fra det første sekunde med Øystein på scena (han gjorde ikke annet enn å gape) til siste opptreden nå i kveld.. Ojojoj.

KfumKfuk gjør et vannvittig bra arbeid. Ojojoj. Her er det følk med Jesus i sjela som virkelig vil noe. De som styrer hele greie er SÅ tydelige - det er knallbra. Jeg føler meg SÅ beriket gjennom å ha vært her, det er bare helt utrolig.

Jeg reiser fra leiren i takknemlighet - til Gud min Far for Hans trofasthet, og til følka her i Kfum/fuk for sin varme velkomst. Good times. Good times.

Be for de som har fått CDen - at Guds Ånd skal blåse liv i ordene. Og for de som skal dele ut videre, at de gjør det med stor iver. Takk! Hilsen Chris




Is it really possible? Yes it is my friend, it is. One week after having received 20000 CDs about all of them are given away, ordered away, og kept for the workers gathering. Gone. Man. My friends prayers have been answered - I asked som children to pray that I would hand out 16000 CDs - and well: they have asked for more than I have with me. Crazy stuff man. This Ymca organisation has just invited me in and given me so much trust. Its amazing. And yes, I can talk about Jesus. Even the national director expressed his gratitude just now for what I had contributed (in Jesus name and strength off course :-) especially concerning the preaching: Jesus-centered stuff. O yes.
The kids were queing up in order to get mine and Øystein signature.. it was unreal. And they even paid for the signature towards a good cause for Ymca in the Ukraine..
Apparently it was the first time that the devotion man was welcomed in with an applause and man, what a thankyou applause they gave me this evening.. and you know what:

Thank you for your prayers! This is your prayers answered - its just been crazy. Man. You know, keep praying because this nation WILL change - pray for the CD listeners and the ones who will hand out more CDs - that they may be faithful. This has really been an amazing week. wow. Thank you for praying - thank you for standing with me.

Gods kingdom is near!

soon home - great stuff.

Chris

4 comments:

Princess Of God said...

konge å lese chris!!!
ser deg vel på arb.samling om ikke mange dager=)
guds fred

krussedulla said...

oioi, så morsomt at du er på blogspot du oxo. Lillesøster var på Røros og kom hjem med Cd'en til deg og Øystein. Knallbra! Morsom men samtidig innholdsrik :-) Vi har hørt den flere ganger allerede. Det blir kanskje 100 000 ved utgangen av året :-p vittig at de faktisk fikk inn 100 000 kroner på markedsdagen,, kanskje Øystein hadde en finger med i spillet? :-p

Chris said...

Hei liv!
Takk for skrivings! så fint lillesøstern din vart litt gira på CDn da - good times!
her gjelder det bare å holde seg godt fast.. de første 20000 CDer er omtrent borte, og så fort jeg får tak i pengene bestiller jeg opp det neste lasset ;-) o yeah!
God bless! Husk 1 Kor 9.22-slutten av kapitlet!
Chris

Familien Sukka said...

Hei Chris.

Fekk sett og høyrt deg og Øystein eit par gonger på leiren. Utrulig klart og tydelig fokus på ein fantastisk morsom og fengande måte! Det er nok absolutt ikkje kvar andaktsholder som får applaus til kvar tale:) Trur absolutt at bønn var hovedoppskrifta på den "suksessen".