Tuesday, September 05, 2006

halla boyz and girls!

Hei! (English below!)
Vi har nå begynt å komme på plass litt på vårt nye kontor - det er SÅ deilig!!! Hadde et møte her hos oss med Tom Bloomer som er nestleder for Ungdom i Oppdrags sitt universitet - det er meget bra å få litt input fra ham og Tove Paulsen. Good stuff. Gud sier noe til Ywam international om at vi må satse på BARNA!!!



Ellers? Her følkens er det GOOD NEWS!!! På fredag fikk jeg lov av regnskaps gjengen å bestille de neste 20.000 CDene! Det var en gave som var lovd, og en annen tjeneste i Ungdom i Oppdrag gav meg en overføringssak på det! TAKK JESUS!





På fredag fikk jeg et nydelig brev: Det er en unge på 81/2 år som skriver om at hun liker å høre om Gud (det er den hobbyen som står øverst) og ri på hesten sin (hobby nr 2) - tenk at Gud er på plass nr 1 i brevet!!! Ting skjer!







Ellers tenker jeg veldig mye på hvor viktig det er for meg å holde meg på sporet med Gud. At jeg har et bra bibeltro fundament. Gud viser meg ting i de bøkene jeg leser om dagen - her er det noe bra jeg leste (fritt oversatt fra Engelsk) - fra CS Lewis, Screwtapeletters: (det er en djevel som skriver til en annen:
"Ikke noen gang er vårt mål (å føre folk til fortapelse) i større fare, enn når et menneske ikke lenger ønsker å gjøre Fiendens vilje (Guds vilje), men bestemmer seg for å gjøre det likevel, når det menneske ser seg rundt og ingenting i hele universet viser noe spor av Fienden (Gud) og han spør hvorfor han har blitt forlatt, og likevel adlyder Fienden (Gud)."

La oss leve slik. Når det er tørrt - la oss vente på Gud, Han vil ikke la oss bli fristet over evne!
Bless you!
Chris



Hey there -
boyz and girls have some GREAT news - on friday we got the go-ahead to order the next 20.000 CDs!!!! The money got organised - and so YEAH we dont have to save CDs anymore and can send them out to the ones who are suposed to get them! Thank you Lord!

Heres a beautiful letter I got from a 8 1/2 year old girl who shares her hobbies with me, and first one she writes about is "hearing about God" !! nr 2 is "riding her horse" .. can you believe that! God on nr 1..! wow.

Otherwise these days I am thinking a lot about really keeping on track with God. We need to watch out man - there is so much crazy Christianity out there.. so many false teaching woven in. I am reading the Screwtape letters by CS Lewis at this time - want to share a little with you. One devil writes to another:
"Our cause is never more in danger, than when a human not desiring but still intending to do our Enemy's (Gods)will, looks around at a universe from which every trace of the Enemy (God) seems to have vanished and asks why he has been forsaken and still obeys."

Let us live like that! No matter what - in the dry times too. God is God. He is everything. Let us be willing to wait on Him! God bless your week!

Chris

1 comment:

Dorthe said...

Det er simpelthen så cool og fantastisk!!! Så dejligt at se dine drømme blive til virkelighed!!! Glæder mig til fortsættelsen! God bless, Dorthe