Wednesday, September 13, 2006

GERMANY!

Heisannheisann!
Nå har jeg vært en tur i Tyskland - holdt på å skrive "hjemme" men.. vel.. det er Grimerud som er hjemme nå. så da så! Det har vært en fin tur altså. Samtidig ble jeg veldig trist over å se at så mange er fortapt. Skikkelig fortapt - de har ikke peiling på mye når det gjelder Gud. Og jeg har på følelsen at fleste parten av barna, i hvert fall mange, tror på reinkarnasjon. Jeg fikk spørsmål om ikke jeg kan lage en Øystein CD på tysk - ojojoj. vi få se!
Her er i hvertfall noen venner jeg har kjent i 19 år!!! Silvia og Katja.Det var så fint å møte de gamle klasse kameratene. Jeg ba Gud om å gi meg 5 gode samtaler med følka, og fikk det! (minst!!) så det er var BRA - det gjelder bare å gå med Gud altså. Han kan åpne hjertene. Ingen ble frelst på turen... noen kontakter ble det jo - og kanskje det kan bli nye vennskap med gamle kjente. Her er den gamle skolen min:
og før jeg drog hjem igjen - så fikk jeg sett bestemor og bestefar: De har det ok. Bestemor er råfrelst, og det er henne jeg har mest felleskap med i ånden i hele familien. Hun har aldersdements nå - men himmelen kommer, og da skal vi ha det gøy sammen!!!! Her et bilde av bestisen:

Takk til dere som ba for turen - det har vært skikkelig bra. En viktig tid. Wow. Hvordan Gud leder altså!!! Lov u!!! Chris


Hello there Hello!
I am back in Norway having been to my .. country. I was going to write "home" but then.. this is home. HOme sweet home is Norway. At this time anyhow eh? Ja.

The trip has been crazygood and also heavy. Man there are many lost people out there boy o boy! It has been so good to meet the old aquaintances and friends though. Silvia and Katja are two of them - I have known them for 19 years! Can you believe it. Wow. And theres a pic of my old school. It was weird walking around there and smelling the old smells and seeing the old chairs and tables... wow.

I asked the Lord for 5 good conversations - and He answered me. Thank you Lord! Man I need His help to keep the contact now!

It was so good to drop by my grandparents place too! They are alive for the Lord. My gran is I think the one person in my family with whom I can have the deepest spiritual fellowship, we just so agree that Jesus is everything!!!

allright - have a great week, more on CDs and stuff later!!!
Chris

2 comments:

krussedulla said...

mhm. budskapet har en tendens til å bli forvrengt, og religions shopping blir vanligere og vanligere. Det er igrunnen trist, men også en desto bedre grunn til å drive kristen arbeid og spre det sanne budskap. Gud har en plan, heldigvis =)

Sikkert kjekt å besøke hjemby, selv om en har flytta ut for lengst ;-) Håper du hadde en fin tur!

*sender ut en bønn for deg og arbeidet ditt på barnefestivalen i Steinkjær til helga*

Heidi said...

knall, chris. Det er ikke lett å komme til gamle trakter og se hvordan ting ligger an, møte folk som ikke har forandret seg, men fortsatt ligger nede. Gud er sterk i deg.