Thursday, September 14, 2006

new CDs!

O boy.
Fredag for to uker siden så fikk jeg lov å bestille de neste 20.000 Øystein CDene - og HER ER DE!!!!



Thank you Jesus!!!!
Tenk det var igjen spesielt å ta på pakkene, 100 CDer - 100 små evangeliet paketer - i hver eske. Guds ord som skal UT. Man.

Barna skriver brev og email også - også noen som er 17 år og slikt. Det er SÅ fint å ha kontakt med dem. Yes. Så her driver vi og lesser inn. Good times!!!

Og så kjørte vi hjem til Grimerud. The beautiful G-place! ;-) For en fin gård! Good times.

Imorra skal vi til Steinkjer - det skal bli bra. Tenk å stå forran en gjeng med barn og foreldre og fortelle om Jesus! O yes.


Fint om dere ber for lørdagen. Det er svært viktig - det er en stor sjanse til å nå mange. Og yes - der skal vi dele ut CDer!! JA!

Takk til alle som har bedt og gitt for CDene. Her er et lite sitat fra et brev jeg fikk i dag: "Hei Jeg heter Marie og går i 4. klasse! Jeg digger Jesus " Det er SÅ fint altså.

Samtidig kjenner jeg litt på at det er kamp også - i tankene mine. Vantro og tvil kan komme. Det er klart, da er det viktig å stå imot i Jesu navn. Jeg har begynt å fortelle det mer til venner når det ikke er så enkelt og så ber de for meg - vi har en familie i Jesu navn og må lene oss på hverandre.

Blessbless
Chris


Hello boyz and girlz!
Friday 2 weeks ago I got the green light to order the new batch of 20grand of CDs. O yeasir! And well - they have arrived thank You Lord! It is special to touch the packets, 100 CDs each - which will go out and spread the Word of God. Man.
So yeah, then off to Grimerud - and thats my home. The beautiful G-place. Eh!?!

Yes- tomorrow we are heading out to Steinkjer, where the local team has been spending a lot of time and effort organising a childrens festival, good times coming up. We are hoping to handout lots of CDs and to meet the children with the word of God. Pray for us - on saturday! o yes.

Otherwise times can be a little heavy, unbelief and doubt come knocking quite often. It keeps me on my toes - and I have to learn to fight. I ask friends to pray for me when the battle is on and man - we need to rely on our Christian family people - the time is NOW.

allright - thank you for reading, blessings on your head!
Chris

2 comments:

Heidi said...

Jeg fikk pakke i posten. Ikke 20 000, men en god haug med øystein cd-er. Da blir det party på søndagsskolen til helga. :)

krussedulla said...

Det gikk fort :-D Fikk både Introbibelen og CDene i posten går. I går satt jeg på skolen og hørte på Chris&Øystein CDen samtidig som jeg jobbet med skolearbeid. Ei som jeg kjenner lurte på hva jeg hørte på, siden jeg satt så engasjert og smilte fra øre til øre at jeg nesten lettet fra stolen. Jeg lot henne høre litt fra CDen, og hun lånte den og hørte igjennom. Det hele endte opp med at jeg lofte henne at hun skulle få en av de CDene jeg bestilte, slik at hun kunne gi den til tanteungene sine :-) CDen går unna som varmt hvetebrød. Jeg møter stadig på nye som jeg har lyst å gi den til. Så gøy å se at folk blir så glad for å høre om Jesus. Be Blessed!