Wednesday, October 18, 2006

Hey!

Her er min lille venn Jonatha. Vi skulle ta bilde, men så syntes han det var mest morsomt å ikke være med på det ;-) Han er så fin altså- fyller 4 år imorra!
Ellers er det bra her, er på tur ut - skal til Skien imorra, så til Hurdal, så til Borgen på søndag (nord!) - good times. Det blir bra å undervise School of Evangelism og DTS og slikt.

Ønsker å dele et bilde med dere:

Det er malt av en veninne i Armenia. NOrge er i tent i bran, det er mennesker som gir ære til Guds navn - og Guds ild sprer seg tenker jeg! ojojoj. Dette vil jeg være med på! Og det er du med på - når du lever for Jesus, ber, sprer ordet!

Jeg var nedom låven i sted.. det er kun 8100 CDer igjen der.. tenk på det da! ojojoj. det er ca 1500 i bilen min nå, skal jo av gårde! og noen hundre igjen her på basen.. men da har ca 30000 gått ut fra basen .. ojojoj. la oss be!!
Takk at du er med!

Chris

Hello there!
This little visitor is called Jonathan, and he wanted to hide on this picture. he will be 4 years old tomorrow! wow. good times.
well - I hope this blog finds you well, here things are going good. I am heading out to Skien tomorrow - then to Hurdal, and then to Borgen in the North of Norway on Sunday. I will be teaching and speaking on Children Evangelism. Good stuff. Maybe some new people can join our team next year!? Yes.
I wanted to share the picture you see - it is from a friend of mine from Armenia, Susanna. Norway is getting on fire and people are honouring God- and the fire will spread I believe! Good times coming up. I want to be a part of this! And you are too - when you walk with Jesus and pray to God! Thank you!

allright- gotta hit hte sack here! Good night!
Chris

1 comment:

Tiffany said...

Halla Chris... Stør til? Tiff here... from Slingshot! Just wanted to comment on the AWESOME painting you posted on this blog. Wow. It brings back all that passion in me for Norge! Reminds me of our intercession time at Grimmerud. Good times. I miss it.