Tuesday, October 02, 2007

Good times in Oslo and Skien and Sogndal!

Øystein og jeg har vært mye ut på tur i det siste!
Det er såååå deilig å kunne være ut på gata og forkynne evangeliet, og dele ut Øystein CDer til viltfremmede folk. I like it! Her er Øystein og jeg i Skien:
Det var mange som kom å så på - og det var deilig vær!

Fikk treffe noen som jeg hadde vært sammen med på Oase i sommer. SÅÅÅ koselig!!
Og her i Oslo:

Etter stuntet sammen med gutta fra Different Colour og flere - så tok jeg på meg noen litt kult stylter. Goood times! Når jeg gikk rundt like ved Spikersuppa etterpå, så fikk jeg delt ut omtrentlig 300 Øystein CDer på nullkommaniks - det gikk fort altså!

og her kommer enda en god nyhet: Vi er i null!! Grimerud lånte oss noen penger - ca 100.000 Kroner - for å kunne trykke opp CDer til de stedene som vi skulle på i sommer. Og etter at det ble gaver og slikt til UiO i sommer, så bestemte ledelsen for å slette gjelda! Det er bare så fint. Så nå jobber vi videre med blanke ark - GREAT stuff. Da skal det bli DVD!!

Her et lite bilde av meg og Martin som har reist med meg disse gangene - takk Martin; you rock!
Yes. Nå blir det en del kontorjobbings fremover - forberede og kjøre på med prosjektene. Takk at du ber! Ha en strålende uke!
Chris



ENGLISH

Hello there!
Øystein and moi have been doing a lot of traveling lately - Skien, Oslo, Sogndal - good times. It has been really great to be out on the streets and hand out Øystein CDs to total strangers - who may not know a single Christian. ROCK and ROLL for these amazing opportunities. take it do the streets, brothers and sisters - thats the way to go. on one of the pix you see me wearing 7-mile-boots: amazing evangelising tools.. kids would just come and receive CDs when I was wearing those and jumped around in the middle of Oslo.
Martin has been traveling together with me around Norway. He wants to join our team later this year.

Another good news is that we are no longer in debt. Debt?? yes - we borrowed some money from Ywam to make more CDs which we would need for the summers happenings. And now we Ywam generously cleared the 100.000 kroner slate with gifts to Ywam which had come in this summer. Great leaders - supporting us all the way. Man. Thank you Jesus!

allright - time to eat here at the base.
have a good Jesusrockmyworld day!
Chris

1 comment:

Nils Ingar said...

rock on broder:)