Monday, August 07, 2006

Tenker.. og TAKKER!


Ojojoj. Tenker fortsatt på uka som har vært - mæn. Det var utrolig. Gud kan virklig åpne de dørene Han vil. Fortsett å be for de som har hørt! og de som hører på CDen - det er KRIGERNE som skal ta Norge, Europa og Verden for Jesus!
Imorra skal jeg ned til Skien (til onsdag) - for å være med og lage barnetv "Stretsj!" - Øystein er med. Good times. ha en god uke! Gleder meg til arbeidersamling!
Chris

Boy o boy. I am still pondering last weeks events - wow. Amazing. God can open the doors He wants. Let us continue praying for the ones who have heard! and for the ones listening to the CD - these are the WARRIORS which will take Norway, Europe and the World for Christ!
Tomorrow and until wednesday I will be in the city of Skien, we want to make a Christian Children TV-show - Øystein will be a little part of it. Good stuff. Have a nice week! Looking forward to the workers gathering!
Chris

2 comments:

Eline said...

jeg var på landsleiren.. det var rått! altså. bibeltimene, eller fellesord som det ble kalt, var jo kjekkere enn leirbålene.. det er ikke ofte *ler*

Siden jeg skal bli kokk.. tenkte jeg at jeg skulle prøve å lage gulerotis! blir øystein glad da mon tro? :D

jeg har hørt på cd'en 100 000 ganger!! (okok.. har bare hørt den 5 ganger ellerno.. hoho) menne. bra cd. masse søte sanger, og ganske greit med snakking inni mellom.

Keep up the good work!

Eline

Chris said...

Halla Eline! Takk for kommentar da - og TAKK FOR SIST! Kokk skal du bli ja - good times! Det er et fint yrke.

Her går det fremover - de første 20000 CDer er omtrent borte, og så fort som jeg har tak i pengene, så skal jeg få lagd det neste lasset - sånn at MANGE kan få høre om Jesus. Good stuff!

Leser du noe bra i BOKA om dagen (-:

hilsen
Chris